Sunday 31 July 2011

Blog dalam pembikinan - moga2 sempurna

ASSALAMUALAIKUM dan Salam Sejahtera semua! Selepas bercuti begitu lama, saya kembali ke dunia siber dengan blog baru, menggunakan nama lama versi baru. Blog ini tampil dengan wajah baru, sesuatu yang saya sedang pelajari untuk memberi kelainan dari blog asal. Banyak betul yang perlu dipelajari. Oleh yang demikian, blog ini saya ibaratkan sebagai WIP (work in progress). Saya harap kerja-kerja pembikinan ini akan selesai minggu ini juga. Akhir kata, Salam Perkenalan dari saya, dengan harapan kita dapat berkongsi pengalaman dan pandangan.

Saya mengucapkan Selamat Berpuasa bagi umat Islam sempena Ramadhan yang tiba Isnin ini. Moga2 kita semua diberkatiNya, insyaAllah.


1 comment:

  1. Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak untuk Dato' sekeluarga..dan tahniah untuk blog baru yang lebih canggih. Harap-harap dimuatkan dengan berita terkini dan sensasi..

    Peminat Pahit Manis,
    ANN

    ReplyDelete